Dzień 9 - Modlitwa nadzwyczajnych szafarzy Komunii św.

Panie Jezu Chryste, Zbawicielu człowieka! Ojciec niebieski posłał Cię, abyś ludzi zniewolonych przez grzech wyprowadził do światła prawdziwej wolności. W czasie ziemskiej wędrówki zawsze byłeś blisko słabych, opuszczonych i cierpiących. Niosłeś pocieszenie strapionym, uzdrawiałeś chorych i wskrzeszałeś umarłych. Twoje otwarte Serce bije nadal w Kościele, a Jego zbawcza moc przemienia nas w sakramentach świętych.
W swoim miłosierdziu dałeś i mnie uczestniczyć w tej tajemnicy, powołując do pomocy przy rozdzielaniu Twego Najświętszego Ciała. Pozwoliłeś mi nieść Twoją zbawczą obecność w Komunii świętej do chorych ludzi. Niech moc Twego Ducha przenika mnie do głębi. Spraw bym sercem chłonąc Twoją łaskę i pełniąc zleconą mi posługę, stawał się widocznym znakiem Twojej obecności w moim środowisku.
Maryjo, Matko naszego Zbawiciela, która niosąc Go pod sercem spiesznie zdążałaś do Elżbiety, uproś mi łaskę podobnej gorliwości, gdy idę do powierzonych mi chorych.
Święty Stanisławie Kazimierczyku, módl się za nami!

Będziemy powtarzać: Prosimy Cię, Panie.
– przez zasługi świętego Stanisława Kazimierczyka – Prosimy Cię, Panie
– o ufną wiarę
– o wierność słowu Bożemu
– o mądrość w podejmowaniu życiowych decyzji
– o właściwe wykorzystanie darowanych nam talentów
– o umiejętność dostrzegania dobra
– o pokrzepienie w trudnych chwilach życia
– o pocieszenie w smutkach i udrękach
– o siłę ducha w chwilach zwątpień
– o męstwo w znoszeniu cierpienia
– o wyzwolenie z nałogów
– o wrażliwość sumienia
– o pojednanie i przebaczenie win w naszych rodzinach
– o błogosławieństwa dla krewnych i dobrodziejów naszych
– o pokój w naszych sercach i na całym świecie
– o dobrą śmierć dla konających
– o szczęśliwą wieczność dla nas i naszych zmarłych
– o umiłowanie Boga i bliźniego jak siebie samego

Módlmy się:
Prosimy Cię, święty Stanisławie Kazimierczyku, uproś nam u Wszechmogącego Boga łaskę, byśmy odważnie szli drogą ewangelicznych błogosławieństw, stając się światłem świata i solą ziemi, a wszyscy zagubieni i poszukujący Prawdy – by odnajdywali drogę do Ciebie. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz